Elektronik Belge Yönetim Sistemi

Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Yabancı Uyruklu Personelin Elektronik İmza Başvurusu

Güncelleme Tarihi: 03/12/2018

Yabancı uyruklu kişilerin başvuru sürecinde Kurum Yetkilisi tarafından FRM.01.03 Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Listesi  yabancı uyruklu kişiler için doldurularak İmzager’de imzalamalıdır.

İmzalanan dosya pasaport görüntüleri ile birlikte bilgi@kamusm.gov.tr adresine mail atmalıdır.

Bu adımların devamında Başvuru Sahibi için sipariş açılır ve Başvuru Form Taahhütnamesi Kamu Sertifikasyon Merkezi’ne ulaştığında kayıtçı sertifikası üretilir.

Not:  Yabancı uyruklu kişilerin Türkiye’de kalma süresi 3 yıldan az ise bu kişilere 1 veya 2 yıllık elektronik imza üretimi yapılmaktadır. Başvuru Sahibine kaç yıllık sertifika üretileceği ve kişinin kimliğinin teyidi için; çalışma izni, oturma izni, mavi kart veya pasaport gibi resimli bir belge ile başvuru yapılması gerekmektedir (1 belge gönderilmesi yeterlidir, pasaport iletilebilir).

Not 2: Kamu Sertifikasyon Merkezi’ne yabancı uyruklu kişiler için başvuru talebi gönderildiğinde, mail ekinde Başvuru Sahibinin pasaportunun taranmış resimli ve tarih bilgisi içeren ilk sayfası gönderilmelidir. Talep Başvuru Sahibinin pasaport süresi baz alınarak işleme tabi tutulacaktır (En az 3 yıllık süresi var ise 3 yıllık üretim sağlanır.).